Dan Ariely oduševio publiku Dana komunikacija
Od (ne)predvidive (i)racionalnosti, (ne)iskrenosti i obrazaca (ne)odlučivanja sve do strategija (ne)uspjeha – dio su tema drugog dana (ne)tipičnog festivala tržišnih komunikacija.
Read MoreOd (ne)predvidive (i)racionalnosti, (ne)iskrenosti i obrazaca (ne)odlučivanja sve do strategija (ne)uspjeha – dio su tema drugog dana (ne)tipičnog festivala tržišnih komunikacija.
Read MorePosljednjih godina Hrvatska se suočila s bezbrojnim gospodarskim izazovima, od stalne inflacije do pada gospodarske aktivnosti, što je značajno utjecalo na životni standard mnogih građana.
Read MoreSvoja je vrata kreativcima, digitalcima, komunikatorima, dizajnerima i svim zaljubljenicima u kreativnost i tržišne komunikacije 11. travnja otvorio veliki festival tržišnih komunikacija
Read MoreNakon otvorenja u Las Vegasu, širenje mreže korporativnih Muzeja Iluzija se nastavlja otvorenjem u Kopenhagenu. U pitanju je dosad najveći europski privatni Muzej Iluzija u sklopu kojeg će posjetitelji moći razgledati neke potpuno nove eksponate koji za sve muzeje nastaju u Hrvatskoj
Read MoreTuristička zajednica grada Zagreba (TZGZ) pokrenula je specijalizirane web stranice, gdje su na jednom mjestu objedinjene informacije vezane uz mogućnosti i obaveze za sve putnike s ljubimcima.
Read More