Savjeti za upravljanje digitalnim identitetom u poslovnom svijetu
Živimo u digitalnom dobu gdje je upravljanje digitalnim identitetom postalo ključno za uspjeh poslovanja. Zbog toga smo pripremili nekoliko savjeta za uspješno upravljanje digitalnim identitetom u poslovnom svijetu.
Digitalni identitet je postao veliki dio našeg života, o kojemu još mnogi ne znaju dovoljno. Stalno slušamo o raznim zabludama i teorijama, pa smo malo istražili što je istina, a što ne. U nastavku donosimo neke od najvećih zabluda.
ADVERTISEMENT
Izvor: Unsplash
Zablude o digitalnom identitetu
Zabluda 1: “Digitalni identitet mora koristiti visoko osobne podatke”
Mnoge tvrtke griješe stavljajući osjetljive osobne informacije poput punih imena ili brojeva socijalnog osiguranja u svoj sustav za praćenje identiteta korisnika. S obzirom na sve učestalije povrede podataka, ovo je rizično. Sigurnije metode trebaju se koristiti, poput šifriranih brojeva korisnika.
Zabluda 2: “Saznanja o korisnicima mogu se dobiti samo putem anketa ili obrazaca”
Dok je jedan način dobivanja informacija od korisnika ispunjavanje anketa, drugi način je korištenje identifikacije uređaja za praćenje ponašanja korisnika. S obzirom na korisnike koji posjeduju više uređaja, različite digitalne identitete kod kuće i na poslu te pristup internetu putem različitih IP adresa ili aplikacija treće strane, potrebno je koristiti sustave za upravljanje identitetom i pristupom kako biste kompilirali podatke na jednom mjestu.
Izvor: Pexels
Zašto je digitalni identitet važan?
Digitalni identitet u današnje vrijeme omogućuje brže i jednostavnije povezivanje s klijentima. Online povezivanje dovodi do smanjenja troškova i povećanja fleksibilnosti. No, postoji mana u takvom povezivanju a to su kibernetički napadi, stoga je potrebna dodatna sigurna zaštita.
Kako stvoriti digitalni identitet?
Definirajte brend: definirajte što vaš brend čini jedinstvenim, njegove vrijednosti i ono što želite da ljudi misle o njemu.
Vizualni identitet: kreirajte vizualni identitet da bude prepoznatljiv s jednostavnim logom, budite dosljedni u bojama i fontovima.
Kvalitetan sadržaj: u izgradnji jakog digitalnog identiteta, kvalitetan sadržaj na blogu ili društvenim mrežama vam uvelike pomaže.
Aktivnost na društvenim mrežama: redovito objavljujte i budite u interakciji na društvenim mrežama.
Online reputacija: za održavanje zdrave i pozitivne reputacije, pratite što se govori o vašem brendu.
Izvor: Unsplash
Prakse upravljanja digitalnim identitetom u prošlosti često nisu bile poštene prema privatnosti korisnika. No, regulative o usklađenosti zahtijevaju od tvrtki da komuniciraju s korisnicima o razlozima prikupljanja podataka, od strane koga te kako će se ti podaci koristiti. Zatražen pristanak može ojačati reputaciju branda i izgraditi povjerenje korisnika.
Izvor naslovne fotografije: Unsplash
ADVERTISEMENT