Mamager.hr među finalistima ZGDW 2024!
Portal Mamager.hr ušao je u finaliste natjecanja za nagradu ZGDW 2024 AWARD, u kategoriji grafičkog dizajna, koja se dodjeljuje u sklopu manifestacije Zagreb Design Week!
XI. Zagreb Design Week održat će se od 25. do 29. rujna 2024. u Jadran filmu. Manifestacija svake godine okuplja najbolje dizajnere, kreativce i inovativne projekte iz cijele zemlje, ali i šire. Država partner ove godine je Italija.
Kultni filmski studiji u Dubravi novouređena su lokacija za događanja. Sastoji se od kompleksa zgrada izgrađenih 1950-ih. U njima će se smjestiti izložba finalista ZGDW AWARD, izložba fakulteta i škola, market, instalacije… ZGDW 2024 ugostit će sedam međunarodnih izložbi iz Italije, Španjolske, SAD-a, Čilea i Meksika. Pozornica u parku mjesto je održavanja predavanja, projekcija i koncerata. Ulaz na sva događanja je slobodan!
ADVERTISEMENT
Izvor: Mamager
„Breaking the Glass Ceiling“
Ovogodišnja tema ZGDW24 je „Breaking the Glass Ceiling“, u prijevodu „Razbijanje staklenog stropa: Revolucija dizajna“. Ovom se temom ističe različitost, jednakost, kreativnost i suradnja u dizajnu. S tendencijom izazivanja „status quo“, razbijanje ograničenja i otvaranje puta svjetlijoj, inkluzivnijoj i inovativnijoj budućnosti dizajna – kroz ovu temu otvara se dijalog i osnažuje raznolikost i uključivost.
Metafora „Stakleni strop“ predstavlja nevidljive prepreke koje sprječavaju pojedince da napreduju, osobito one iz podzastupljenih društvenih skupina. „Stakleni strop“ simbolizira ukorijenjene norme dizajna i prakse koje ograničavaju kreativnost i inovaciju. Ova tema potiče dizajnere da preispitaju konvencionalne granice i uspostavljene norme i pomaknu ih. Teži se inspirirati dizajnersku zajednicu da dosegne nove visine i istraži neistražene teritorije, u konačnici revolucionirajući način na koji pristupamo dizajnu.
Izvor: Mamager
Priča o projektu mamager.hr
Mamager je brend koji predstavlja stvarna iskustva žena, naglašavajući ravnotežu između njihovog profesionalnog i osobnog života. Zagovara višestruke uloge žena i izvan majčinstva, odmičući se od stereotipa koje često nameće društvo i osnažuje žene ističući njihove različite prednosti. Integrirani vizualni i verbalni identitet portala dovoljno je asocijativan, prepoznatljiv na prvu, a opet dovoljno karakteran za postizanje distinkcije na tržištu uz jasnoću da je u pitanju ženski brend. Ovim dosljednim identitetom olakšava se budući rast, omogućava fleksibilnost i brza prilagodba u implementaciji elemenata. Komunikacijski stil je prizeman, realističan i jednostavan, karakterizira ga autentičnost, izravnost, samopouzdanje, s inspirativnim i pametnim tonom.
Glavna boja, nazvana tundra, je jaka, duboka tirkizna koja nosi snagu brenda, a u kontrastu je s peach fuzz bojom, koja daje topao, pristupačan karakter. Vodeći principi kroz proces poput jednostavnosti, jasnoće, vidljivosti, čitljivosti, strukture integrirani su u sve potrebne online i offline aplikacije. Dizajn portala prikladan je za čitanje dužih tekstova za mobitel i desktop. Kroz tipografiju i dizajn logotipa, brend želi komunicirati inkluzivnost, brigu, žensku snagu i dominaciju. Online aplikacija uključuje vizualne elemente za društvene medije, dok izvanmrežni materijali uključuju bilježnice, naljepnice s kratkim i izravnim porukama, torbe pa čak i materijale velikih razmjera kao što su billboard kampanje.
Izvor: Mamager
Finalisti će biti predstavljeni javnosti izložbom tijekom Zagreb Design Weeka. Proglašenje pobjednika i svečanost uručenja nagrada bit će na otvorenju festivala, 25. Rujna.
Biti među finalistima za ZGDW 2024 AWARD potvrđuje relevantnost i kvalitetu portala Mamager.hr. Ovo događanje zasigurno može otvoriti mnoga vrata za buduće projekte i suradnje koje će dodatno obogatiti sadržaj i mogućnosti portala. Bez obzira na konačan ishod, ovaj plasman već je veliki korak naprijed za mamagere.
Izvor: Mamager
Projekt Mamager – vizualni identitet
Godina: 2024.
Kategorija prijave: grafički dizajn
Naručitelj: Mamager Media d.o.o.
Art direkcija i dizajn: Ivana Bačanek, Vidi Visual Design Studio
Brend strategija: Jelena Babić, Jelen&Jelen
Izvor: Mamager
Izvor naslovne fotografije: Mamager
ADVERTISEMENT