“Nisam tu da bih bila samo torba”: Svi posjetitelji izložbe stereotipa dobili su i stereotipni goodie bag kojeg možeš osvojiti i ti
Dijelimo stereotipne goodie bagove: saznajte što se sve nalazi u našoj stereotipnoj torbi i kako ju možete osvojiti.
Na prošlotjednoj izložbi stereotipa koju smo organizirali u sklopu projekta „Razbijamo stereotipe“ okupili smo brojne stručnjake i javne ličnosti koje se bore protiv stereotipa u različitim industrijama i sferama društvenog života.
Cilj događaja bio je osvijestiti prisutnost stereotipa u svakodnevnom životu te ih dekonstruirati kroz otvoreni dijalog i kreativne pristupe. Mamager.hr je izložbom stereotipa želio prikazati da se borba protiv stereotipa ne može odgoditi, već zahtijeva aktivno djelovanje, posebno kroz suradnju industrija, medija i javnosti. Tako je u Petom kupeu izloženo šezdeset realnih izjava stvarnih ljudi, odnosno stereotipa koji su tijekom života doživjeli.
Cijeli događaj ne bi bio moguć bez naših divnih partnera; Peti Kupe koji nas je ugostio i omogućio cijeli događaj te naši partneri: Carlsberg, odnosno „1664 Blanc“ pivo sa stilom, zatim Bipa, Vichy, Bat i Podravka. Veliko hvala i Placa cateringu, Castrum destileriji, Kiros vinima, Vino i gitare pjenušcu te Muzeju iluzija. Hvala i medijskim partnerima Yammatu i AdLuux digitalnom oglašavanju koji su omogućili da budemo vidljivi i da se za nas čuje.
ADVERTISEMENT
Izvor: Mamager // Foto: Filip Popović
Stereotipni goodie bag
Kako bi događaj svima ostao u pamćenju, pripremili smo i goodie bag pa su tako svi gosti kući otišli s našom Mamager torbom koja je nosila i znakovitu poruku: „Nisam tu da bih bila samo torba“, što upućuje kako svi imamo pravo na priznanje svojih vještina, ideja i doprinosa, a ne da nas se gleda na temelju izgleda ili kao dodatak nečijem životu. Ova izjava predstavlja jasan stav protiv objektivizacije i ukazuje na potrebu za poštovanjem i priznanjem doprinosa svake individue.
Upravo zato, osim zanimljive i istovremeno duboke poruke, torba je sadržavala velik niz različitih proizvoda:
Carlsberg „1664 Blanc“ pivo
1664 Blanc nije obično pivo, to je pivo sa stilom koje će voljeti ljubitelji piva jednako kao i oni koji to obično nisu što upućuje na činjenicu kako je upravo ovo pivo savršen odabir za sve one koji još do sada nisu pronašli idealno pivo za svoj ukus. Elegantna posvećenost dijeljenju užitka s onima do kojih vam je zaista stalo, kako biste stvorili trenutke kojima vrijedi nazdraviti, uz 1664 Blanc dobiva novu dimenziju uživanja u pivu nakon posla, ali i u posebnim prigodama.
Izvor: Mamager // Foto: Filip Popović
Look by BIPA lak za nokte u boji peach fuzz
Je li ikad dovoljno makeup-a i lakova za nokte? U torbi se našao LOOK by BIPA lak za nokte u znakovitoj boji peach fuzz koja je dio Mamager vizualnog identiteta. Prilikom odabira boje za naš vizualni identitet, predvidjeli smo da će upravo peach fuzz postati boja 2024. godine prema Pantone Color Instituteu. Više o tome pogledajte u intervjuu s našom art mamager, Ivanom Bačanek. Pročitajte i kako ju najbolje možete uključiti u svoju makeup rutinu.
Izvor: Mamager // Foto: Filip Popović
Chilly intimni gel Delicate gel 50 ml
Razbijamo stereotipe i tabu temama dajemo novu dimenziju uz poruku da je važno pričati o svemu jasno i glasno te da nema mjesta neugodi i spuštenim posramljenim pogledima. Intimno zdravlje je tema koja zaslužuje više prostora, pa možemo započeti i s njegom intimnih dijelova tijela. Pružite osjetljivoj koži intimnih dijelova tijela pravu i nježnu njegu. Uz gel za intimnu higijenu Chilly Intima Delicate, s umirujućim sastavom obogaćenim molekulama protiv neugodnih mirisa, učinkovito suzbijte neugodne mirise i nježno očistite intimne dijelove tijela, ostavljajući ih ugodno svježima.
Izvor: Mamager // Foto: Filip Popović
Loreal/Vichy: Neovadiol serum za lice, Neovadiol dnevna, Neovadiol noćna krema
Budući da je unutar izložbe i panel diskusije bilo govora i o tome nestaje li ženstvenost pojavom menopauze, u razbijanje stereotipa na ovu temu, pomogao nam je partner Loreal uz Vichy proizvode namijenjene revitaliziranju i njezi kože u periodu perimenopauze i menopauze.
Vichyjev Neovadiol Meno 5 Bi-serum za kožu u peri i postmenopauzi namijenjen je svim tipovima kože, a vidljivo aktivira dinamičnost mehanizama protiv starenja kože u menopauzi kao što su elastičnost, čvrstoća i gustoća.
Dnevna krema pomaže zagladiti kožu i preoblikovati konture lica te poboljšava elastičnost. Uz blagi cvjetni miris i laganu hidratantnu teksturu, svidjet će se svakome tko voli nježni dodir hidratacijske njege na svojoj koži.
Noćna krema također donosi vjetnu senzaciju kada je miris u pitanju, a koži daruje baršunasti dodir i svježinu uz laganu gel-kremu s trenutnim učinkom hlađenja.
Izvor: Mamager // Foto: Filip Popović
Polleo sport Protein bar protein cremissimo
Proteinski snack za slatke trenutke pomaže u brizi za sebe uz savršeni spoj hrskavog vafela prelivenog najfinijom čokoladom i slasnim punjenjem savršeno kremaste teksture. Pomaže pratiti prehranu i dnevni kalorijski unos uz bogatstvo proteina: jedno pakiranje sadrži 23% proteina, idealno za podršku vašem zdravom i aktivnom načinu života. Također ima i nizak udio šećera: savršena slatkoća postignuta je sladilima, a jedno serviranje sadrži tek 0,4 grama (1%) šećera te pripada gluten free zoni – bez glutena, bez brige! U Protein Cremissimu mogu užvati svi jer ima samo 183 kalorije!
Izvor: Mamager // Foto: Filip Popović
Fanola keksi
Svaka žena (ali i muškarac) zna kada stižu nenadani gosti, osobito tijekom napornog radnog dana, da je važno imati nešto u kuhinji čime bismo ponudili drage ljude, a istovremeno izbjegli paljenje pećnice i gužvu u kuhinji. Uz Fanola kiflice koje svojim okusom i izgledom dozivaju izbledjela sjećanja na domaće bakine specijalitete, definitivno nećete pogriješiti! U našim goodie bags moglo se pronaći raznih zanimljivih okusa Fanola kiflica: s kokosom, narančom i bademom te s rogačem i orasima. Kolačići za sve generacije!
Izvor: Mamager // Foto: Filip Popović
Podravka je našim goodie bags dodala svoju posebnu čaroliju uz nekoliko različitih proizvoda koji su potrebni svakom kućanstvu, pa su naši gosti dobili priliku obogatiti zalihe sa sjajnim LINO kikiriki maslacem, LINO pilećom paštetom, fino mljevenom Vegetom bez vidljivih komadića povrća, Eva oslićem u biljnom ulju, Dolcela slatkim novitetima poput Hi Protein Shakea i Hi Protein MUG cakea te O’Plant voćno-žitni snack koji je dio Podravkine linije koja donosi 6 okusa živopisnih kombinacija voća i žitarica. Obogaćeni esencijalnim hranjivim tvarima poput vitamina B i željeza, praktično to go pakiranje omogućuje da nahranimo naše tijelo bez obzira na mjesto ili raspored. Proizvodi su bez dodanog šećera te sadrže samo prirodno prisutan šećer iz voća i žitarica, dok voćke potječu iz ekološkog uzgoja što predstavlja značajan korak zdravijem načinu života i održivijem odnosu prema prirodi.
Izvor: Mamager // Foto: Filip Popović
Kako osvojiti naš goodie bag?
Naš stereotipni goodie bag možete osvojiti i vi, a kako točno, saznajte na Mamager Instagram profilu.
O projektu „Razbijamo stereotipe“
Usprkos tome što se u suvremenom društvu to ne bi smjelo događati, ono je još uvijek snažno patrijarhalno i pod velikim utjecajem stereotipa. I dalje se žene percipiraju kroz površne karakteristike i uloge u kojima ih je svima prirodno vidjeti, pritom zanemarujući njihova znanja, sposobnosti i ono što ukazuju na njihovu snagu. Zato razbijamo stereotipe.
Pročitajte više o kampanji „Razbijamo stereotipe“.
Izvor naslovne fotografije: Mamager // Foto: Filip Popović
ADVERTISEMENT