Ne propustite pop up izložbu jednog od naših najistaknutijih dizajnera
U četvrtak 27. lipnja, u Radionici 32, otvara se nova izložba poznatog dizajnera Appear Offline koji je radio za svjetske brendove kao što su LEGO, Converse i PlayStation.
Ona je sveprisutna. Na svim naslovnicama je magazina i dnevnih novina. Vidjet ćete je na putu do posla, na prometnim znakovima, billboardu, a istovremeno na zaslonu vašeg pametnog telefona. Na naslovnici je vaše omiljene knjige, ali i ambalaži kave za van. Na svakoj je novčanici, logotipu i etiketi odjeće koju ste danas obukli. Okružuje nas na svakom koraku. Ona je – tipografija.
Fascinantan spoj umjetnosti i znanosti, spoj kreativnosti i preciznosti, gdje svaka linija, svako slovo ili razmak priča svoju priču. Tipografija je definirala brendove i oblikovala kulturne pokrete održavajući vrijeme i prostor u kojem nastaje iako mali broj ljudi o njoj aktivno promišlja.
ADVERTISEMENT
Izvor: Appear Offline
Svjetski, a naš
Upravo eksperimentalnom pristupu tipografiji i oblikovanju slova posvećena je nova izložba pod nazivom “A to the Z” powered by SKY na kojoj će radove predstaviti jedan od najuspješnijih dizajnera, naš, a svjetski – Appear Offline.
U sklopu Spotlight serije izložbi u četvrtak 27. lipnja u 19 sati u prostoru Radionice 32 u Zagrebu posjetitelji će imati prilike pogledati specifičan stil ovog dizajnera i vizualnog umjetnika koji je postao globalno relevantan. Dizajner koji djeluje pod ovim kreativnim pseudonimom, dobitnik je i prestižnog priznanja njujorške organizacije Type Directors Club (TDC) za 2021. godinu – Certifikata za tipografsku izvrsnost. Suradnjom sa svjetskim brendovima kao što su LEGO, Converse, PlayStation, TEDx, Footpatrol, Diadora, Warp Records, Nightmares on Wax i hrvatskim Old Pilots Ginom, osigurao si je status jednog od najtraženijih dizajnera.
Glavna inspiracija tipografija i slova
Svoj izričaj temelji na tipografiji s elementima karakterističnih za ilustraciju i srodne discipline gdje spaja više utjecaja kako bi stvorio novi vizualni jezik i pronašao poveznice između različitih svjetova. Iako su mu glavna inspiracija tipografija i slova, njegovi radovi uglavnom su monokromatska rješenja koja često uključuju i ilustrativne elemente povezane s apstraktnim uzorcima i teksturama. Svoj rad konstantno unaprjeđuje eksperimentiranjem s novim tehnikama i formatima te kombinacijom digitalnih i fizičkih rješenja kao što su posteri, animacije, odjevni predmeti i grafike.
Odabranim radovima autor spaja konvencionalna pravila dizajna sa slobodnim umjetničkim i ilustrativnim izražajem te kombinira različite tehnike. Primjećuje se jak utjecaj geometrije, uniformnosti i reda, isprepletene s neočekivanim apstraktnim elementima. Slučajnosti i pogreške kao što su mrlje, neočekivani potezi i tiskarske greške, postaju ključni dio kompozicije radova te se koriste kao prepoznatljiv element stila. Izložba sadrži novonastale, ali i starije radove odabrane kako bi se uklopili u specifičnu konfiguraciju prostora te dinamičnom formatu pop-up izložbe.
Ovo je sedma u nizu Spotlight serije izložbi koja predstavlja širok spektar kreativnih izričaja, uključujući izložbe fotografija, slika, ilustracija i grafika te služi kao platforma na kojoj se etablirani, ali i mladi umjetnici imaju prilike izraziti i inspirirati posjetitelje. Iza Spotlighta stoji 4:AM agency, event, PR i art management agencija koja teži kreativnoj izvrsnosti i nastoji podići razinu stvaralačke energije u gradu.
Ulaz na izložbu je besplatan, a sve detalje potražite na službenom FB eventu.
Izvor naslovne fotografije: Appear Offline
ADVERTISEMENT