Kako pronaći inspiraciju kada društvene mreže postanu “tlaka”
Koliko puta ste pomislili kako vam društvene mreže idu na živce i kako vam se ne da baviti s njima? Imamo nekoliko prijedloga kako si olakšati.
Ne znam ni sama koliko puta sam u zadnja dva mjeseca čula fraze poput ovih:
- Ja ne mogu više s ovim društvenim mrežama,
- Meni društvene mreže stvaraju stres,
- Kreiranje sadržaja za Instagram me umara,
- Nije mi gušt editirati videe za Instagram, YouTube,
- Ajme! Moram poslati newsletter!
- Ah, opet moram sređivati fotke za platforme…
I tako u nedogled…
Ali zaista je ovo bio jedan jako zanimljiv period. Gdje god da sam se kretala, s kim god sam pričala, svugdje je u zraku bilo: “Ajme, moram nešto…”
E znaš što – “Ne, ne moraš apsolutno ništa!”
Bit ću iskrena, i meni nedavno je motivacija bila na razini ravnoj nuli. I sve ideje koje sam imala nekako mi nisu imale smisla. Nisu mi bile zanimljive. Mislila sam da nije baš pravi trenutak za njih.
I znaš što me spasilo – PLANIRANJE.
ADVERTISEMENT
Izvor: Pexels
Planiranje kao mala pobjeda nad društvenim mrežama
Ciljevi koje sam upisala i koje sam postavila na početku godine su mi došle kao spas.
Nakon što sam se tjedan dana udaljila od svega; od objavljivanja, od premišljanja, od uspoređivanja s drugim kreatorima sadržaja, mentorima, i od svega što je bilo trigger da se osjećam nefokusirano, otvorila sam svoj planer i pročitala ciljeve koje sam zapisala za prvu polovicu godine.
Kakvo je to bilo olakšanje!
Pročitala sam točno ono što mi je u tom trenutku trebalo, a zapisala sam ga na stranicu gdje je pisalo poruči nešto sebi za 2024 godinu.
- Ne uspoređuj se – otprati sve profile na Instagramu zbog kojih se osjećaš nelagodno.
- Ne troši energiju na nebitne stvari koje te udaljavaju od cilja.
- Napravi jednu stvar dnevno kako bi se pogurala bliže cilju.
- Nastavi gdje si stala – ljudima treba tvoj sadržaj. Ti im donosiš vrijednost, isplati će se sve u bliskoj budućnost. Sigurna sam!
Naravno, odmah je bilo lakše i bila sam bolja podrška svojim klijenticama i super potpora svojoj zajednici.
Izvor: Pexels
Kako isplanirati kreiranje sadržaja za društvene mreže
Kako ne bi bila stalno pod pritiskom da nešto moram, prvo sam “isključila” sva očekivanja od sebe.
Nema očekivanja, nema razočaranja.
Kada sam došla do postavljanja temelja gdje i koliko često ću se pojavljivati online, dobila sam olakšanje, a time i motivaciju te inspiraciju za pisanje i kreiranje sadržaja. Ispisala sam na papir sve ciljeve koje sam htjela ostvariti u sljedeća tri mjeseca. Kada sam to napravila, otvorila sam Excel tablicu i krenula pisati usluge koje ću nuditi i datume kada ću pričati online o tim uslugama.
Kada sam dobila okvir za glavne objave koje ću kreirati, ostao mi je prostor za inspirativni, motivirajući i prodajni sadržaj koji mogu kreirati u danima koji ostaju prazni. Ovakvo slobodno kreiranje sadržaja unutar okvira ja zovem strateško planiranje i kreiranje sadržaja.
Voilà, nisam ni spomenula strategiju, a već je imam ispred sebe, a možeš ju imati i ti.
Zapravo, ovo meni najviše pomaže i pomoglo mi je u trenucima kada sam ostala bez inspiracije. Nadam se da će pomoći i vama.
Izvor naslovne fotografije: Pexels
ADVERTISEMENT