Henkel omogućio potpuno plaćeni roditeljski dopust u trajanju od 8 tjedana za svoje zaposlenike
Henkel postavlja standarde u poslovanju i odnosu prema svojim zaposlenicima, ovaj put, omogućavajući potpuno plaćeni roditeljski dopust koji se primjenjuje bez obzira na spol, status ili ulogu roditelja.
Kroz tri desetljeća predanog djelovanja, Henkel Croatia postavio je temelje za buduće uspjehe. U godinama koje dolaze, Henkel će nastojati i dalje postavljati visoke ciljeve i standarde u inovacijama, održivosti i podršci zajednici, ali i svojim zaposlenicima.
Ovu obvezu tako provode uvođenjem jedne konkretne mjere, na temelju koje svim roditeljima, u svim zemljama svijeta u kojima Henkel posluje, jamči 8 tjedana plaćenog roditeljskog dopusta za novorođeno dijete, koji se primjenjuje bez obzira na spol, status ili ulogu roditelja (roditelj, posvojitelj, surogat majka, udomitelj, skrbnik, LGBTQ+ roditelj).
ADVERTISEMENT
Izvor: Unsplash
Budući da zakonska regulacija u Hrvatskoj već omogućava plaćeni rodiljni dopust dulji od 8 tjedana (40 radnih dana), Henkel će kompenzirati eventualnu razliku od državne naknade do 100% zadnje plaće tijekom 8 tjedana dopusta (prosjek zadnjih 12 plaća zaposlenika). Kod korištenja očinskog dopusta od 10 dana Henkel će kompenzirati eventualnu razliku od državne naknade do 100% zadnje plaće te će roditelju omogućiti korištenje dodatnih 30 radnih dana 100% plaćenog dopusta.
Roditelj može iskoristiti pravo na razliku najviše dva puta u prvoj godini života djeteta, istovremeno s korištenjem rodiljnog/ očinskog/roditeljskog dopusta temeljem zakona. Dodatni benefit odnosi se na roditelje djece rođene ili posvojene od 1. siječnja 2024. nadalje.
Izvor: Unsplash
Ovom benificijom, Henkel je pokazao da je i u ovome polju lider, da stvaraju nove trendove za bolje društvo, bolju zajednicu, a prvenstveno tim na koji je uvijek ponosan. U velikih 30 godina poslovanja, koje su nedavno proslavili, u Henkelu se uvijek ulagalo u razvoj profesionalnih vještina, dugoročnu uspješnost i konkurentnost u poslovanju kompanije, a na zaposlenike gledalo kao na važnu značajku kompanije dok je društveno odgovorno poslovanje bilo nit vodilja kojom se tvrtka vodila.
Zadovoljni i osnaženi zaposlenici najvažniji su za postizanje poslovnih ciljeva te su stoga najnovije aktivnosti tvrtke usmjerene na omogućavanje ravnoteže između poslovnog i privatnog života osiguravanjem mobilnosti i fleksibilnosti rada te provođenjem programa za dobrobit zaposlenika.
Izvor naslovne fotografije: Henkel
ADVERTISEMENT