Zagrebačka 4:AM kreativna agencija natječe se u čak dvije kategorije na prestižnim Music Cities Awards
4:AM agencija uvrstila Hrvatsku u finale za prestižnu globalnu nagradu Music Cities Awards.
Hrvatska kreativna scena vrvi od uzbuđenja jer je 4:AM agencija, pionir zagrebačke glazbe i kulture, izborila mjesto u finalu renomirane globalne nagrade Music Cities Awards. Natječući se ne samo u jednoj, već u dvije kategorije, ova dinamična agencija sada je spremna predstavljati Hrvatsku na međunarodnoj pozornici u Rijadu ovog prosinca.
Nagrade Music Cities Awards su prestižno globalno natjecanje koje prepoznaje projekte koji koriste glazbu za poticanje pozitivnih ekonomskih, društvenih, ekoloških i kulturnih promjena u gradovima širom svijeta. Od 300 natjecatelja iz 19 zemalja, 4:AM agencija stigla je do finala u kategorijama „Best Night-Time Economy Initiative“ i „Best Initiative Using Music for Economic, Social or Community Development“. Za hrvatsku agenciju doći do ove razine u tako oštroj konkurenciji nije mala stvar i dovoljno govori o njihovoj inovativnosti i utjecaju.
ADVERTISEMENT
Izvor: 4:AM Agency // Admir i Adnan Mehmedović
Moć glazbe i kulture za oblikovanje urbanog života
Uspjeh 4:AM agencije nije došao preko noći. Njihova nepokolebljiva predanost transformaciji zagrebačke urbane kulture traje već više od 20 godina. Agencija predvođena talentiranim timom Adnana Mehmedovića, Admira Mehmedovića i Josipe Bračanov – stvara nezaboravna kulturna iskustva kroz spoj glazbe, umjetnosti i društvenog angažmana.
Njihovi projekti, kao što su RNB Confusion, Food Truck Festival i Sutra je subota, postali su kamen temeljac živahne zagrebačke scene, privlačeći preko 50.000 posjetitelja godišnje. Ovi događaji ne samo da zabavljaju, već i stvaraju osjećaj zajedništva, potičući veze koje nadilaze glazbu.
Javili smo se Adnanu Mehmedoviću Medi, kako bi nam rekao više o tome kako je došlo do nominacije te kako izgleda cijeli proces prijave i selekcije:
“Za nominaciju na Music City Awards potrebno je da te netko iz kreativne, glazbene, event i inih industrija predloži kao kandidata. Nakon toga ti se javi tim iz Music City Awards-a, i po njihovoj poslovnoj praksi ti ne otkriju tko te je predložio. Nakon toga smo dobili prijavnicu za neke od kategorija da odlučimo sami koja nam najbolje odgovara, od njih sveukupno 11.”
Izvor: 4:AM Agency // Adnan Mehmedović Medo
Prijava podrazumijeva sumiranje kompletnog rada agencije, kao neka vrsta CV-a gdje moraš navesti sve projekte od početka svog djelovanja pa sve do trenutnih projekata na kojima radiš, a koji na neki način utječu na kreativnu zajednicu zemlje iz koje dolaziš.
Sve prijave kandidata zatim pregledava stručni internacionalni žiri s različitim backgroundom iza svakoga od njih (kultura, glazba, art, produkcija, turizam, izvođač itd.) te izabiru za svaku kategoriju 3 finalista.
“Mi smo na našu sreću, ali i iskustvo koje je iza nas, ušli u dvije finalne kategorije što je wow jer se natječemo doslovno s cijelim svijetom. Nadamo se pobjedi bar u jednoj kategoriji, a možda i neka naznaka tome jeste da smo pozvani na samu dodjelu nagrada u Rijad i potvrda da će nam biti participirani svi troškovi dolaska i smještaja. Dodjelu nagrada prati i stručna konferencija, a samo dan iza nagrada nastupaju Eminem i mnogi veliki izvođači sto je dodatan motiv odlaska”, objašnjava Medo.
Na pitanje kako se osjeća dobivši jednu ovakvu nominaciju, Medo nam govori:
“Nema boljeg osjećaja kada dobiješ priznanje jedne takve globalne institucije koja stoji iza najboljih projekata u svijetu, većim od svega što mi radimo, svatko od nas na nekim mikro razinama. Oni pretvaraju destinacije u glazbene i kreativne meke, brendiraju gradove kroz razne projekte, rade na praktički svim kontinentima svijeta. To je nešto što i nas kao agenciju definitivno zanima u budućnosti. To je smjer koji želimo postaviti na Hrvatskoj sceni kroz brendiranje destinacija zanimljivim kreativnim projektima koji stvaraju svjetski odjek i kreiraju dodatnu kulturnu vrijednost svakom gradu ili destinaciji. Ujedno to je prilika da se kroz networking povežemo s liderima naše industrije i predstavimo im ne samo svoje projekte, već sve zanimljivosti koje naša kreativna scena može ponuditi. Tako da slažemo listu i prezentaciju svih potencijalno zanimljivih projekata iz Hrvatske koji stvaraju nove vrijednosti koje možemo prezentirati na svjetskoj skali.”
Njihova nominacija u kategoriji „Best Night-Time Economy Initiative“ priznanje je uloge koju su odigrali u oživljavanju zagrebačkog noćnog života, stvarajući prostore u kojima glazba napreduje i lokalna gospodarstva cvjetaju. Dok kategorija „Best Initiative Using Music for Economic, Social or Community Development“ baca svjetlo na to kako njihovi projekti nadilaze zabavu, koristeći glazbu kao alat za okupljanje ljudi, poticanje društvene kohezije i podržavanje rasta kreativnih industrija.
Izvor: 4:AM Agency // Adnan Mehmedović i Josipa Bračanov
Globalna pozornica za hrvatske talente
Svečana dodjela nagrada Music Cities Awards održat će se tijekom Music Cities Convention od 7. do 9. prosinca 2024. u Rijadu, Saudijska Arabija, gdje će Hrvatsku predstavljati 4:AM agencija. Konvencija je međunarodno priznata platforma koja istražuje transformativnu snagu glazbe u oblikovanju gradova i urbanih sredina. Nagrade, koje se održavaju već četvrtu godinu, postale su globalni izlog kako glazba može učiniti gradove boljim, inkluzivnijim i življim.
Ući u uži izbor na ovom natjecanju veliko je postignuće, ali ne radi se samo o priznanju. Za 4:AM, to je prilika da podijele svoju viziju o tome kako glazba može uzdići ne samo noćni život, već cijele zajednice. Njihov rad naglašava kako kreativnost, posebno u glazbi, može potaknuti društvene promjene i izgraditi jače, povezanije gradove.
Izvor naslovne fotografije: 4:AM Agency
ADVERTISEMENT