Olival i BIPA pokrenuli kampanju “Nauči živjeti u svim nijansama roze” kako bi olakšali život osobama oboljelim od rozaceje
U mjesecu podizanja svjesnosti o rozaceji, Olival i BIPA su udružili snage kako bi pomogli svima koji se bore sa rozacejom. Omogućili su besplatna savjetovališta za sve koji žele naučiti više.
Čak 415 milijuna ljudi u svijetu boluje od kroničnog i progresivnog dermatološkog oboljenja kože koje se očituje kroz karakteristično crvenilo, žarenje i osjetljivost. Riječ je naravno o rozaceji – kožnom oboljenju na čiju pojavnost utječe stres, životne navike, ali i vanjski čimbenici. Suočen sa sve većim brojem upita i molbi za pomoć od strane kupaca, najpoznatiji hrvatski proizvođač kozmetike Olival i omiljeni drogerijski lanac BIPA, udružili su snage, angažirali stručnjakinje i prvi u Hrvatskoj, pokrenuli hvalevrijednu kampanju “Nauči živjeti u svim nijansama roze” posvećenu ovom kožnom oboljenju.
Život s rozacejom
Život s rozacejom i nesavršenostima kože može biti prilično izazovan, kako fizički tako i emocionalno, međutim razumijevanje temeljnih uzroka ovog kožnog oboljenja, kao i okidača koji mogu pogoršati simptome, ključ je za učinkovit i uspješan suživot s rozacejom. Svjesni svih ovih činjenica, kao i potrebe za multidisciplinarnim pristupom rozaceji, angažirane su vrsne stručnjakinje koje će besplatnim savjetima oboljelima, kao i onima koji samo sumnjaju na ovo oboljenje pomoći bolje razumjeti ovu bolest te ponuditi konkretne savjete i pomoć.
ADVERTISEMENT
Izvor: Olival x BIPA
Besplatno savjetovalište sa stručnjacima
Poznata dermatologinja, doc. dr.sc. Iva Blajić, psihologinja Sandra Đurijanček, trenerica i stručnjakinja za prehranu Sanja Žuljević te Olivalova stručna savjetnica za njegu kože bit će na raspolaganju svim zainteresiranim za osobno savjetovanje i razgovor 1 na 1 u Olival x BIPA savjetovalištu u srijedu i četvrtak, 10. ili 11. travnja od 16 do 20 sati u prostoru BIPA Backtagea, na adresi Ilica 42 u Zagrebu. Ulaz u pop-up savjetovalište je slobodan i nije potrebna prethodna najava, a na licu mjesta tijekom trajanja akcije sve posjetitelje očekuju i posebne pogodnosti pri kupnji.
Dermatologinja Blajić posebno je istaknula:
„Ovo savjetovanje ne zamjenjuje klasičan dermatološki pregled i potencijalnu terapiju ako je potrebna, ali ćemo iskoristiti ove susrete i razgovore 1 na 1 da s posjetiteljima podijelimo one najpraktičnije preporuke i stručne smjernice.”
Društvene mreže zatrpane su savjetima i osobnim iskustvima, ali kao i u većini stvari, ključno je filtrirati informacije, ali i biti svjesni da ono što odgovara jednoj osobi, nužno ne znači da će biti dobro i za drugu. I zato se kada god je to moguće, a posebno kada je riječ o zdravlju, i to zdravlju našeg najvećeg organa, prednost treba dati stručnim i provjerenim preporukama.
Izvor: Olival x BIPA
Saznajte koji je vaš okidač za rozaceju i kako odabrati prave proizvode
Jesu li začinjena hrana, stres ili ekstremni vremenski uvjeti zaista okidač za rozaceju? Kako odabrati proizvode za njegu kože? Mora li krema biti masna ili je nužna hidratacija? Postoje li znakovi koji mogu upozoriti na rasplamsavanje oboljenja, kako ih prepoznati i kako reagirati? Pomažu li kućni pripravci? Kako prihvatiti situaciju i raditi na promjeni odnosa prema rozaceji i kako se prestati pretjerano brinuti? Postoje li neki alati koji mogu pomoći?
Ovo su samo neka pitanja i nedoumice s kojima se suočavaju oboljeli od ove kožne bolesti i stoga pozivamo sve kojima je već dijagnosticirana rozaceja, kao i one koji samo sumnjaju, da se zapute u Olival x BIPA savjetovalište 10. i 11. travnja i eminentnim stručnjakinjama postave sva ova pitanja.
Izvor: Olival x BIPA
Kroz svojih 30 godina rada, Olival je nizom inicijativa i humanitarnih projekata nastojao diferencirati potrebe ugroženih skupina i probleme koji možda nisu uvijek bili u velikom fokusu. Tako je Olival stipendirao učenike deficitarnih zanimanja u kozmetičkoj branši kroz Zakladu “Vaše znanje, naša budućnost”. U suradnji s udrugom RokOtok i dm-om, pokrenuli su projekt usmjeren na očuvanje biološkog svijeta uz poseban fokus na edukaciju najmlađih, a prije četiri godine, nakon što je svijet poharala pandemija bili su jedini koji su uočili gorući problem beskućništva u Hrvatskoj te su dvije godine zaredom u suradnji s Hrvatskom mrežom za beskućnike osigurali donacije za temeljne higijenske potrebe i lakše prezimljavanje beskućnika.
Ove slavljeničke godine, upravo u mjesecu podizanja svjesnosti o rozaceji, Olival se posvećuje ovom rastućem problemu u svijetu njege kože, ističe kako rozaceja više nije bauk i da će to i dokazati.
Izvor: Olival x BIPA
ADVERTISEMENT